hAri YanG AgAk PecAh KepaLa~~ #$%^&*??

aloOOP!!
hOhOhO..
bersua kite kembali dalam ruangan hOhOhO..
yg dihostkan oleh sye sndri, har har har sHAh hOhOhO..
hahahaha.. "ntah pape jew aku ngarut nie.." berckp pada diri sendri..
berbalik kepada tajuk kte hari ini, dan kisah nya bermula pada hari itu...........................
pada suatu hari..
"arggHH.. aq dah lambat bgun.. nk mandi lagi nk siap lagi.. argghh.. dah lambat.. x yah g klasla.. smbung tido blik... hehehe best gak.. dan aku x g klas pada hari itu.. ini sume gara2 aku tgk NUR KASIH mlm semalam.. smpai abes beb tgk.. sedar2 dah kul 5 pg..
sesudah itu, ntah hari ape aku x igt, yg pntg aku igt hari khamis ade 2 test yg membakar jiwa dan raga, termasuk juga kepala, itu lah dye yg diberi nama STATIK & CALCULUS (klas tido) hahahaha.. mne x nye asl msuk klas jew, x smpat nk buka buku dak2 nie dah tido dah..
dasat... mgkin diowang dah study, so msuk klas tido jew kot..wakakakakaka.. KAWAN, OWH KAWAN..
terpaksa la aku bertungkus lumus utk study, tp aku study ckit2 jew.. pning pale aku tgk nombor2 nie.. n pastu pe lagi movie la.. n sblom study DOTA dulu.. har har har har.. "eh npe glak aku cmnie?? len mcm jew.. huhu"..
study la aq dua subjek nie, kjap statik, kjap calculus, kjap statik, kjap calculus, n last2 movie.. TERBAIK!! terpaksa la aq overnite lagi.. pnt la siot.. pastu, datag lagi dgn satu ujian iaitu wat REPORT IP.. argghh sudah.. nmpknye kna overnite lagi la jawabnye.. adodododoiii.. "pning ah".. amek dri kata2 seorang akak.. huhu.. time nk wat report ip, mle2 igt nk cri mood.. tp ble dah terbaring, repot aku kemana, aku kemana.. hahaha.. TIDO.. xsiap report aku.. arghh sudahh.. terok dah nie.. ermm.. pe lgi, klam kabut aku wat.. skang jom kte g siap kan report tu.. hahahaha.. pnig2 nie pown men dgn nombor gak..
aiyoyoyoyo... sampai bila la aku nk men dgn nombor nie.. leh botak kpala aku.. aiyayaya..
eh eh eh.. dah la.. jom wat report ip.. kang x siap kang..
dah dah dah JOM kwan2..
SENYUM SOKMO =)

0 comments: